28 januari 2009

Idag fyller min bror 18 år, och förrutom det klarade han teoriprovet och en timme senare även uppkörningen! Grattis, grattis och grattis igen! ;)

Och idag är det exakt fyra veckor tills jag befinner mig på svensk mark. Just nu längtar jag dock mer efter lördagen tre dagar senare. Då åker vi (mamma, pappa, Johan, Johans flickvän, Oscar och jag) till Åre i en vecka!

Igår var jag i London hela dagen. Ett besök på Harrods, Covent Garden, Camden och slutligen Oxford Street. Malin mötte upp mig på Oxford Street när hon slutade. Vi åkte vidare till Camden (igen), för middag och munkar. Efter munkarna fick vi dåligt samvete och beslutade oss för att gå hem till Malin (två tubestationer norrut). Det tog lite mer än en halvtimme, men då gick vi lite vilse också.

Idag har jag jobbat. My var ledig så hon höll mig sällskap (jag övertalade henne med lite kladdkaka). På tal om kladdkaka, mina barn är jätte förtjusta i det så jag hade lovat dem att vi skulle baka det idag. Jag fick en brilliant idé om att hälla smeten i muffinsformar (portionsformar). Det fungerade utmärkt, och jag rekommenderar det starkt!

Jag och My hann med och träna på förmiddagen också. Träningsvärken kommer aldrig släppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0