14 juni 2009

Första arbetsveckan avklarad. Fast nu är jag ledig en vecka igen ;)

I fredags var jag, Oscar, Mattias, Zabina, Karin Källström och Tor hos Mattias för lite förfestande. Några timmar senare tog vi taxi till stan. Till allas förvåning kom vi alla in på O'learys (20-års gräns) då både jag och Mattias inte fyllt än. Väl inne träffade vi många gamla klasskompisar som kommit tillbaka till Övik för sommaren. Och andra gamla kompisar för den delen med! Det var lätt en av de roligaste utekvällarna på länge! Helt plötsligt var klockan två och vi drog till Bruger King. Kvällen gick helt klart för snabbt!

Igår kväll var jag fotoassistent tillsammans med Kamilla åt Jonas Forsberg som fotade på balen. Riktigt kul att få se alla uppklädda studenter. Klänningarna, håruppsättningarna och killarnas kostymer.

Idag ska jag baka bullar med mamma.

Kommentarer
Postat av: johanna

hall utkik efter blondinbella. hon ar namligen i ovik ;)

2009-06-15 @ 23:04:29
URL: http://johannabe.blogg.se/
Postat av: Sofia

I will! Men hon verkar ju bara ska skriva på sin bok.. ;)

2009-06-16 @ 13:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0