25 juni 2009

Efter tre långa dagar med jobb hade jag mig en välförtjänt ledig dag idag. Solen sken och inga moln skymtade på hela dagen.

Väckte Oscar klockan nio. Höll han sällskap vid frukosten och hoppades på att själv kvickna till och få lite energi (helt slut när väckarklockan ringde, min lediga dag var helt klart behövlig). Men så fort Oscar gett mig hejdå puss så la jag mig i sängen och somnade direkt. Klockan halv tolv vaknade jag igen, som en ny människa kändes det som. Då var det bryggan som gällde för hela slanten!


Så här såg det ut från mitt fönster när jag drog upp persiennerna. Riktigt inbjudande!


Men först frukost i skuggan på altanen.


Här satt jag sedan hela eftermiddagen och njöt.


Vattnet och den lilla vind som fanns (havsbris) svalkade skönt i solen.


Jag älskar att bo vid havet!

Jag var nog ute liiite för länge idag. Tur att jag ska jobba imorgon och på lördag. Jag hade nog ändå inte kunnat njuta av solen så länge med min röda kropp ;) Havet tar på!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det finns ju sådan där...vad heter det...justja, solskyddskräm! ;) Jag har varit duktig i år och smort in mig nästan varje gång jag varit i solen. Nu känns det konstigt att inte vara röd.

2009-06-25 @ 23:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0