12 mars 2009

Har jag förresten nämnt att min au-pair mamma ska få en baby i september? Hon har alltså varit gravid min tid i England efter jul utan att jag märkt ett dugg. Men nu när jag vet om det förklarar det den plötsliga chokladen i vår shopping mina sista veckor, och även deras märkliga svar "vi ska nog inte ha au-pair till hösten" när jag frågade om/när de skulle börja leta efter ny.

OCH, Oscar och jag har med 99 % säkerhet en 2:a i Uppsala höstterminen 2009! Sjätte våningen med balkong. 1-2 km från centrum. Låter inte det bara för bra? ;)

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Vad blir det för utbildning? :-)

2009-03-12 @ 22:43:15
Postat av: Sofia

Civilekonom :)

2009-03-13 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0