16 mars 2009

Efter en dag på stan är jag ett par träningsbyxor rikare. Eller fattigare beroende på hur man ser det.

Fallskärmshoppning är spikad till maj. Exakt datum har jag inte koll på än. Spännande! För er som inte vet det så fick min pappa fallskärmshoppning av en läkarkollega i julklapp. Pappa är höjdrädd, och inte bara lite höjdrädd. Han skulle hellre dö än att hoppa fallskärm. Så jag fick överta den lilla julklappen!

Nu ska jag på spinning. Jag hoppas att min värkande kropp efter Body Pump igår inte gör allt för ont =)

Kommentarer
Postat av: Alek

Huvva, det skulle jag aldrig ALDRIG våga :p Och träning på torsdag o fredag också ;) Va duktiga vi är!

2009-03-17 @ 11:14:04
Postat av: Sofia

Haha, jag vet inte om jag vågar heller. Men när man väl har hoppat så lär man ju inte ångra sig ;) Yes, vi är duktiga!!

2009-03-17 @ 12:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0