31 mars 2009

Ikväll genomförde Burger King sin VIP öppning. Över 400 personer var inbjudna. Självklart var jag och Oscars familj på plats för att beskåda och inviga Oscars nya arbetsplats för ett antal månader framöver. Jag kan verkligen rekomendera Burger Kings hamburgare! Trevlig personal (så klart!) och riktigt fin restaurang. Det ryktas om att det är Europas finaste hamburgerestaurang då de använt sig av en helt ny design.

Ni måste verkligen testa det!

Annars händer det inte speciellt mycket. Jag har jobbat tre dagar av min sju dagars period. Långa pass. Oftast nio till nitton. I lördags åkte jag dit på leg-kontroll. Vilket var väldigt dumt gjort av mig. Men alla borde åka dit någon gång. Jag har nog aldrig kollat så många leg som jag gör nu. Jag lärde mig något av det i alla fall. Bara sedan i lördags har jag nekat tre personer som inte haft leg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0