22 maj 2009

Redan fredag! Veckan har gått så otroligt snabbt hos Pernilla. Imorse klev vi upp tidigt och jag tog fem över sju bussen mot Övik. Tvärflöjten (linje 40) mellan Övik och Östersund tar fem timmar! Det är nästan som att åka till Stockholm. Då är morgonbussen bra för jag sover nästan genom hela resan. Oscar mötte upp mig på busstationen, vi åkte hem, åt frukost/lunch, fräschade till oss och begav oss mot Örnexpo och sedan Fjällräven.

Lagom med folk på Örnexpo, solen sken och det var riktigt sommarväder. Vi åt munkar (som vanligt), fick en kastrull av Oscars mamma (en riktigt bra och dyr sådan från Kitchen - man kunde använda metallföremål mot innuti, trots teflonet), köpte en ljuslykta och hejade på Oscars pappa som hade en monter med Sjöbloms Cykel.

Efter en mysig eftermiddag hade vi precis hunnit hem då Oscars chef ringer och frågar om han kan börja två timmar tidigare, yippie! Snäll som Oscar är så säger han så klart ja. Det är bra att någon tjänar pengar inför Uppsala ;)

Imorgon ska jag packa upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0