23 maj 2009

En riktig hemmadag med gräsklippning, muffinsbakning (Pernilla, jag har ett riktigt bra recept!), badrumsstädning och dammsugning. Skönt att ha fått lite saker gjorda. Imorgon ska jag jobba. Den finaste dagen på helgen enligt smhi, typiskt!


Här kommer de efterlängtade bilderna från Uppsala och lägenheten.


Äntligen på väg! (klockan sex på morgonen, men vi är lika pigga och glada ändå ;))


Bara för dig Johanna (och Steven =)). Ni borde känna igen er.. ;)


Vi lyckades undvika regnet, det förföljde oss från sidan.


För alla er som undrar hur Oscar ser ut när han kör bil ;)


Så klart bjöd Uppsala på ett IKEA besök.


Det tog musten ur Oscar, han somnade på tio sekunder när vi väntade på nyckeln till Andreas hus.


Men sen piggnade Oscar till när vi besökte Ångströms Labratoriet (den del av UU där Oscar ska läsa).


Det var riktigt stort. Sju likadana byggnader bortåt.


Och ekonomikum, den del av UU där jag ska hålla till.


Ekonomikum var inte fullt lika stort.


På tåget mot Stockholm.


Och hälsa på Zabina, som trots Stockholmslivet inte lärt sig titta in i kameran!


Me and Oscar in Stockholm.


Zabina är allt bra söt.. och liten!


Nu till lägenheten:



Vardagsrum från hallen sett.


Vardagsrum från balkongen sett.


Utsikt från balkongen.


Köket från hallen.


Stort och rymligt kök.


Hallen från badrummet, med vardagsrum rakt fram, kök till höger och ytterdörr till vänster.


Sovrummet från hallen.


Sovrummet.


Badrummet från hallen.


Vårt område. Grönt och fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! skicka gärna receptet på muffins, tack! Kram

2009-05-24 @ 20:57:27
Postat av: my

du ar en riktig bullmamma du, skont att du far stort kok i din nya lagenhet.

sjalv ska jag bosatta mig i ett vardagsrum om 3 veckor, och baka nagra kakor blir det inte.

2009-05-25 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0