1 december 2010

När vi vaknade upp imorse var det -20.1 grader ute och solen sken väldigt vackert. Men det var kallt att cykla för ansiktet. Och så fort man andas en gång uppåt så immar glasögonen igen och det försvinner inte förrän man kommit in i värmen. Jag och Sahar var hemma hos Hanna och pluggade idag. Jag tycker vi lärde oss riktigt mycket trots att det är en hur tråkig kurs som helst.

Igår kväll var jag och Oscar hemma hos Calle och Amanda på födelsedagsmiddag tillsammans med Oskar och Pontus. Jätte god mat och trevlig kväll! Innan middagen var jag en sväng på stan med Hanna. Vi köpte bland annat biljetter till lussegasken på Norrlands Nation den 11 december 17dk. Det sägs att det ska vara den bästa gasken under hösten och biljetterna var slutsålda på bara några timmar. Så nästa helg ser jag jätte mycket fram emot.

Denna månad händer det något speciellt med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0