25 december 2010

Julafton 2010 försvann på tio sekunder. Pappa jobbade nästan hela dagen. Jag klev upp tidigt för att äta frukost med honom innan han åkte på jobbet. Sen myste jag och mamma i mamma och pappas säng och kollade på julkalendern. Sen kom min morbror och gav mig en underbar julklapp - presentkort på relaxen! Vi spelade kort, grannarna kom förbi sen sväng och vi blev bjudna på fika hos dem imorgon. Sedan drog jag mig mot Oscar och har varit här tills nu. En härlig julafton med väldigt bra julklappar! Bl a en soda streamer av Oscar!

Och imorgon är det fler julklappar som ska öppnas när det blir julafton hemma hos mig. Spännande att se vad som finns i julklapparna när det känns som om jag ikväll fått allt jag någonsin pratat om i höst.

Valet och kvalet hur jag ska göra nästa vecka. Åka med Oscar och hans föräldrar till fjälls måndag till torsdag eller inte...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0