24 februari 2009

Imorgon är det exakt ett år sedan jag kom hem från England. Det känns som en evighet sedan!

Här hemma är Oscar förkyld och funderar på att "ta fram köttyxan för att hugga av sin näsa" (citerat Oscar). Han som tycker jag är en mes då jag är sjuk..

Jag har varit ledig idag, eller fri från föreläsning kanske man ska säga. Lunchat med min kusin (det var verkligen på tiden), fixat lite olika sparanden på banken och bakat chokladsnitt. Men de är nog slut efter helgen om jag känner Oscar rätt!

Imorgon verkar vi också vara "ledig" då vår föreläsare dragit på sig vinterkräksjukan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken av dom ?`

pappa

2010-02-24 @ 17:31:02
Postat av: EwaKarin

Jag är också hemma och är förkyld, det är SÅ synd om oss.Oscar ska vara rädd om sin näsa,hälsa honom det.

2010-02-25 @ 09:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0