14 mars 2010

På tåget mot Uppsala efter några dagar i Åre och två dagar hemma i Övik. Idag var mamma, pappa och jag ute på isen och gick lite drygt en mil i solen. Det känns i kroppen att man varit ute, så där härligt trött. Bilder kommer lite senare när jag har packat upp kamera och kamersladd!

Igår åkte jag förbi Anders en sväng, handlade med mamma, svängde föbi mormor och morfar som varit i Cypern i två månader. De blev jätte glada! Bland det bästa var dock att äntligen få träffa Pernilla igen och se deras hus som hon och Daniel köpt! Jag hoppas verkligen att vår tänkta lilla plan blir av!

Åre går att sammanfatta med ett ord härligt! Sådan otroligt skön känsla att få lämna plugget för några dagar och bara slänga sig utför backarna. Vädret var inte det bästa man kan ha, men jag klagar verkligen inte. Vi hade lite snöbyar omväxlande med sol. Lite lätt snöpuder i backan är kul! Stackars pappa fick åka hela fredagen, från öppning till stängning. Jag ville inte missa många skidåkningsminuter den enda dagen jag hade turen att få stå på skidor så då var pappa tvungen att följa med :) Men jag tror han njöt han med. Och mamma med så klart, men hon åkte bara på förmiddagen.

Nu väntar en intensiv tentavecka innan jag åter beger mig norrut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0