26 maj 2010

8 dagar till sommarlov!

Idag pratade jag med min chef på Swedbank. Jag jobbar 100 %. Och min sista arbetsvecka är vecka 32. Jag kommer att börja 9.30 varje dag! Slutar mellan 17 och 18.30 varje dag. Lyxiga tider om man jämför med ICA då jag började 6.30 nästan varje dag. Nu kommer kvällarna inte bara gå till att sova. Dessutom får man lunchersättning på Swedbank. 35 kronor varje dag! Det är nice :)

Annars är allt bra. Förrutom att jag har jätte ont i min tå! En nagelflisa som säkert tränger in i hörnet på tån. Imorse när jag vaknade kände jag att det ömmade när jag gick på tån, försökte se om jag hittade någon flisa eller vass kant innan det började göra allt för ont. Men jag hittade inget! Och nu har jag så ont att jag inte ens kan gå på tån. Och det dunkar hur mycket som helst. Det är nu man skulle haft pappa! Han hade bara stuckit in en sax och hittat den lilla vassa kanten som måste finnas någonstans och bara klippt bort den. Oscar kan inte, mamma brukar inte heller vara så duktig. Kan man be pappa ta sig ned och fixa min tå lite snabbt? Han är ju faktiskt ledig i veckan..! Annars får jag leva på foppatofflor tills nästa helg när de kommer ned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0