9 maj 2010

En helt ledig helg för min del - synd att den går alldeles för snabbt! Igår storstädade vi verkligen lägenheten, det tog oss nästan hela dagen. Så nu sover vi i sovrummet igen! Tapeterna blev jätte bra, ljusa och fina. Vi ångrar oss inte alls! Nu är det bara till att fundera på någon väggdekor.

Jag smet ifrån städningen igår på slutet för att gå på stan med Hanna. Det resulterade i en kavaj, två skjortor, sockar, två bh:ar, en t-shirt, ett linne och en sommarjacka. Och inte allt för dyrt heller! Det blev sen middag då Oscar var och pluggade hos några kompisar och inte kom hem förän sju, och då skulle vi handla först.

Idag är det bullbakning som gäller. Degen jäser för fullt just nu. Och även lite strykning står på listan..Det är dags att börja öva upp "strykkunskaperna" från England då det, som det ser ut just nu, kommer att bli skjortor för min del i sommar.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Wow. Hur hittar du så många kläder du vill köpa? Kanske du kan vara min personal shopper?

2010-05-14 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0