1 november 2010

Helgen hemma i Övik flög fort fram. Efter att SJ lämnat oss utan buss i Sundsvall på onsdagskvällen kom vi tillslut hem tack vare Byberg och Nordins buss. Himla bra service! På torsdagen träffade jag Pernilla, klippte mig, hälsade på mormor och morfar och på kvällen var Oscar hemma hos oss och åt middag. På fredagen var mamma ledig så vi var på stan en sväng och jag hann även in på jobbet en stund. På eftermiddagen åkte jag och Oscar hem till Pernilla och Daniel på fika och sen avslutade vi kvällen hemma hos Oscar med middag och idol. Crépes med skagenröra i bjöds det på, mycket gott!

På lördagen var jag på dop nästan hela dagen. Anders systerdotter Moa döptes i Sidensjö kyrka. Jätte fint dop och en jätte söt och snäll Moa! Se bilder nedan.














På söndagen bakade jag bullar med mamma, tog en promenad, packade och sen var det bara att åka iväg till flyget. Idag har allvaret börjat igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0