25 november 2010

10 dagar sedan jag skrev sist! Tiden har bara försvunnit. Imorgon har jag tenta - igen. Så den sista veckan har bara gått åt till att tentaplugga. Idag är jag riktigt less och längtar efter jullov. Jag ska dock försöka ta mig i kragen och plugga några tappra sista timmar. Men med min tur kommer väl vår pianospelande granne dra igång just när jag sätter mig.

Ikväll kommer mamma, papppa och Johan. De var här lördag till söndag med. Sen åkte de ned till Skåne och hälsade på farmor och farfar. Så nu är de på väg norrut igen och stannar tills på lördag.

Oscars föräldrar är på väg till fjälls. Där är det riktigt kallt just nu. Upp emot -30! Jämfört med våra ynka -4.


På skofronten går det så där. Just nu äger jag två par vinterskor och ska försöka välja ut de bästa... Ett par, eller egentligen båda är stövlar och jag är inte van med stövlar. Så jag känner mig som en tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0