15 september 2010

Det verkar som jag åkt på ännu en förkylning! Idag har jag inte haft några föreläsningar och har suttit hemma och pluggat. På eftermiddagen var jag helt slut! Huvudet är dunkande, halsen svullen och jag har fått en riktigt hosta. Inte precis den bästa veckan att bli sjuk på. Jag vill vara frisk till helgen!

Igårkväll hade vi myskväll hos Hanna. Vi skulle egentligen ta vår veckofika nere på stan på som vanligt men Sahar mådde inge bra och Hanna (eller egentligen Herman, hennes sambo) gjorde att vår bestämda tid inte riktigt skulle hålla. Så Hanna bjöd in oss på nybakad äppelkaka och hennes supergoda hemmagjorda vaniljssås! Dessutom fick vi testa grönt chili och citron te - inköpt på tehörnan så klart! Häftig smak!

Så idag har jag inte gjort så mycket förrutom att titta på TV och plugga eftersom jag mår uselt. Imorgon har vi en föreläsning och sen ska jag hem och tvätta och packa. Åker till Arlanda direkt efter förmiddagsföreläsningen på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0