21 september 2010

Som att min jobbiga hosta som gör att jag inte kan somna på kvällarna och min bihåleinflammation inte skulle vara nog. Nu har jag ögonfluss med! Inatt sov jag dessutom på soffan för stackars Oscar ligger ju vaken lika länge som jag på grund av min hosta. Skönt att vi inte har några föreläsningar idag. Då kan jag vara hemma och badda ögonen och försöka läsa i min egen takt - beroende på hur mycket energi jag har. Måste cykla ned till stan med för att hämta ut pencillin.

Helgen hemma i Övik var härlig! Skönt att komma hem och få lagad mat och träffa saknade vänner. Och så klart mamma och pappa! Jag och Pernilla tillbringade hela lördagen på stan letandes efter barnvagnar. Stackars Pernilla som är i behov av en blev bara mer förvirrad och kluven. Men jag vet vad jag ska ha när jag om ett antal år får barn. Vad dyrt det är med alla barngrejer förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0