21 december 2011

Imorgon, senast klockan ett, då har jag jullov! Detta är kanske till och med sista tentan jag skriver innan jag får min kandidatexamen. Det sägs att C-kursen inte innehåller någon tenta i tentasal. Och C-uppsatsen är ju en uppsats.

Idag har vi varit väldigt effektiva här hemma. Jag har tentapluggat hela dagen, varvat med lite tvätt. Oscar har storstädat hela lägenheten. Golvbrunn, avlopp i kök, i och bakom ugn, i och utanpå skåp och lådor, dammsugit och dammtorkat. Efter välförtjänt tacos till middag slog vi in lite julklappar och sedan tog vi tag i packningen. Det mesta är nu klart. Jag är glad att vi har de stora väskorna. Nu behöver jag inte fundera på vad jag ska ta med mig. Jag tar med mig typ allt. För tio dagar. Betalat räkningarna har vi också gjort.

Tenta klockan åtta imorgon. Hem och packa ihop det sista. Kanske lite julklappsshopping på stan och sedan går bussen mot Övik klockan sex.

Nu ska jag duscha och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0