10 mars 2011

Middagen på restaurang Hjortron var mycket bra. Blomkålssoppa med nybakt foccacia bröd till förrätt, ankbröst med potatismos till varmrätt och någon slags chokladkaka till efterrätt.

Idag skrev vi även klart vårt utredningsarbete så nu ska det bara in för bedömning och opponering och sedan får sjukhusdirektören sitt exemplar av arbetet. Spännande att se hennes reaktion när vi konstaterat att de egentligen inte har den styrning de utger sig för att ha.

Jag och Mimmi hann även med att träna en sväng och det känns i hela kroppen nu. Jag ser fram emot sängen som väntar. Imorgon ska jag ta mig en sovmorgon och sedan sätta igång med en och en halv veckas tentaplugg. Usch! Men efter tentan bär det av hem mot Övik och en helg hemma som bland annat hockeydate ;) Vi har hyrt bil så vi blir ganska fria den helgen :)

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Känns bra att vara hemma den här gången.Mat å tårta hos oss ngn. av dagarna??

2011-03-11 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0