16 november 2011

Förkylningen sitter i. Nu mest i halsen. Skönt att huvudvärken till stor del är borta i alla fall. I helgen bokade vi resor hem över jul. Vi kommer inte hem förrän natten mot den 23 december för jag skriver tenta den 22 december. Dock skönt att ha jullov på riktigt!!

Om lite mer än en vecka är det advent. Jag längtar tills jag får julpynta och baka lussebullar och dricka glögg. Det är bara de vita flingorna på marken som saknas. Svårt att få julkänsla när marken är grå och brun.

Imorgon och på måndag jobbar jag. På fredag ska vi på bio med Calle och Amanda.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag kom precis på att det är snön som fattas. Första advent nästa helg?! Jag borde julbaka och pynta och så, men jag har ingen inspiration alls.

2011-11-17 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0