18 november 2011

Min hals fortsätter att vara sjuk. Jag är pigg men min hals låter mig inte få fram ett ord. De ringde från jobbet idag och frågade om jag kunde jobba ikväll. Jag hade gärna gjort det om min hals tillät mig. Eftersom jag knappt fick fram i telefonen att jag inte kunde jobba för att jag inte kan prata så skulle det inte blivit så bra. Jag tror han som ringde förstod att jag inte skulle kunna jobba ikväll..

Tur vi ska på bio ikväll med Amanda och Calle. Då behöver jag inte prata, även om jag skulle kunnat. Innan ska vi äta middag på Snerikes nation med Calle, Amanda och Oskar. Det går nog bra det med. Om jag viskar får jag fram ord. Fast jag har hört att om man viskar så gör man det värre, men ibland måste jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0