23 november 2011

Igår kväll efter jobbet cyklade jag till Hanna en sväng. Vi har inte setts på jätte länge känns det som. Mysigt som vanligt! Och hon bjöd på nybakt tigerkaka som fortfarande var lite varm och lite lite kladdig i mitten, super gott! Tack Hanna.

Idag är jag ledig. Jag har pluggat klart det jag kan göra hittills och väntar på att vår lärare ska lägga ut uppgifterna tills imorgon så jag kan göra klart pluggandet för idag. Men tills dess så ska jag ta tag i adventsstädandet och lussebullsbakandet.

Kommentarer
Postat av: sz

Varför var inte jag bjuden :) puss & kram

2011-11-23 @ 14:58:08
Postat av: Hanna

Trodde inte du gillade tigerkaka...:)

2011-11-24 @ 09:35:05
Postat av: Hanna

Sahar. Jag har förresten hittat ditt armband. Det låg i Emmys sko :)Du får det ikväll när vi ska trycka i oss lyxig trerätters.

2011-11-24 @ 09:36:57
Postat av: Sofia

Risken var ju att hon skulle äta upp allt ;)

2011-11-24 @ 13:51:43
URL: http://sofiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0