2 september 2011

Äntligen fredag! Ikväll är jag och Oscar bjudna till Mimmi och Jonas på middag. Kul! Imorgon, om inget annat oförutsett sker, åker Oscar, jag, Calle och Amanda till Gröna Lund. Som jag längtat! Och solen verkar ska skina i Stockholm även denna helg. Jag tror vi alla fyra är ganska taggade.

I onsdags bjöd vi Caroline på middag. Någon måste ju se till att hon får i sig annat än bara sallad till middag varje dag! Det var roligt att äntligen träffa henne igen. Och få höra alla hennes tågluffar historier.

Annars händer det inte så mycket. Oscar är äntligen registerad på alla sina kurser.. Strulpelle glömde tacka ja på första antagningsbeskedet. Trots att jag frågat honom tre gånger den månaden, och fått jaa tre gånger.. Men nu är det äntligen löst! Som alltid är han född med tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0