6 september 2011

Under en av våra lediga dagar i somras gick jag och Oscar upp till Skulegrottan för att se var de mytomspunna rövarna levde. När vi ändå var i de trakterna åkte vi sedan ut till Norrfällsviken och hälsade på min morbror. Där tog vi en blåsig promenad och blev sedan bjuden på middag på Fiskarfänget av morbror. Jag fotade lite, men av någon anledning la jag aldrig upp dem på bloggen. Så här kommer lite bilder från Skuleberget och Norrfällsviken den 3 juli.











Grottan bakom Oscar.








Utsikt från grottan. Bl a ser man både Mjältön och Ulvöarna.











Fikapaus på toppen.





Norrfällsviken med morbror.


Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Du står för nära räcket Sofia du kan ramla ner!!!

Tack för brevet, bra att du har koll(:

2011-09-07 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0