16 december 2012

Halv fem i fredagsnatt kom jag hem efter en fantastiskt rolig julfest med jobbet! 85 st glada kollegor! Trerättersmiddag med renfilé som huvudrätt. Rolig underhållning, roliga kollegor och en helt underbar stämning! När klockan slog två och DJ:n spelade "Goodnight sweetheart" så insåg vi som var kvar att DJ:n nog ville hem och sova. Då drog vi på efterfest i några timmar till. Tack alla inblandade!
 
Under middagen framförde vi ungdomar en sång för bl.a. vår nya chef (Lars-Göran "Gösta")
 
Ta bort kontanter och låt de brinna
Låt alla sedlar försvinna, inga mynt nu
Det blir ljusare igen
 
Ta bort kontanter, det är det vi tror på
För den här banken vi bor på
Tänd ett ljus, för Göstas barn.
 
(Melodi: Tänd ett ljus och låt det brinna)
 
 
I eftermiddag drar jag och Oscar på ännu en julfest. Och jag får äntligen träffa Hanna, efter mer än en månad! Som jag längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0