10 juli 2012

Igår var det min 23:e födelsedag. Grattis till mig!
 
Helgen med Sahar och Mimmi på besök har varit helt fantastisk. På fredagskvällen satt vi på altanen fram till halv tre på natten och åt plockmat och himmelsk rabarberpaj. Med undantag för en timme då vi badade lite badtunna. Lördagen tillbringade vi mestadels på relaxen, otroligt skönt. På söndagen begav vi oss ut till Ulvön och åt jättegod skärgårdsbuffé på Ulvöhotellet. Igår firade vi min födelsedag med tårta och presenter innan det var dags att bege sig mot flyget. Tack tjejer, detta gör vi om nästa år!
 
 
Fina Sahar!
 
¨
 Mums!
 
Bad klockan elva på kvällen!
 
Te i skymningen på altanen efter bad i badtunnan och två kvällsdopp i havet- i alla fall för norrlänningarna.
 
 Uppe med tuppen efter en sen kväll, här är det dags för relaxen.
 
Ulvöhamn!

På bygatan i Ulvöhamn.
 
 
 
 

 
 
Uppe på Lotsberget, vacker vy över Ulvöhamn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Färjan hem från Ulvön.
 
Måndagmorgon nere på bryggan.
 
 
 
 
 
Födelsedag!
 
 
 
 
 
 
 
Paketöppning.
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag längtar tillbaka såååå mycket!!

2012-07-10 @ 22:51:54
Postat av: Sahar

Det här måste vi göra igen!

2012-07-11 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0