5 maj 2012

Igår skulle jag köpa nya vita tygskor som jag tvättat sönder. Igårkväll kom jag hem med ett par snygga svarta skor och en hårtork.. Hårtorken gick sönder precis innan jag skulle ned på stan. Det var bara att sätta sig på bussen och åka till Media Markt. De hade 20 % på alla varor, så lite "tjänade" jag. Vita skor såg jag knappt på stan. I alla fall inte sådana enkla som jag vill ha. Det verkar vara mode att ha tjocka sulor i år. Inte min grej. Men de svarta nya skorna är jag i alla fall nöjd med. Jag får leta vidare efter ett par vita skor.


(Bilder lånade från Nilson Shoes)

Eftersom att vi är så gott som klar med uppsatsen innebär det att vi har en del ledigt i maj. Dock visade det sig att Swedbank Gränby behövde en extra i kundtjänst i maj så nu ska jag jobba nästan hela maj. Börjar redan på måndag. Kul! Dessutom åker jag hem till Övik nästa helg, bara så där. Nice!

Ikväll ska vi till Carl och Amanda för middag och mys. Det längtar vi till!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Mycket fina skor.

2012-05-08 @ 23:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0