23 maj 2013

I tisdags hade vi möhippa för bästaste Amanda. Bilder kan jag tyvärr inte visa, då de än så länge är hemliga. Men jag kan sammanfatta vår eftermiddag och kväll ändå! Det började med att Amanda skulle kidnappas, men hennes kära vänner gick till fel hus - så det blev kanske inte riktigt som tänkt när Amanda ser sina kompisar springa runt hukandes i rosa t-shirtar som det står "Amandas möhippa" på.
 
I alla fall så drog vi iväg på paintboll, efter att ledbilen villat bort sig. Paintbollen var rolig men ond. Jag har ett blåmärke på rumpan och ett på mitt högra pekfinger. Bollen träffade rakt på fingret som var runt avtryckaren så nu är fingret stort och svart. Efter paintbollen bjöd paintbollinstruktören oss på trekamp - skjuta pilbåge, kasta kniv och yxa. Jag ska nog bli knivkastare, de andra grenarna var inte riktigt min grej. Efter lite fler lekar begav vi oss mot stan och middag på Le Parc. Men först fick Amanda byta sockar med instruktören, få en hund att sitta, hålla i en visselkör, bli buren i kungastol och fråga om äktenskapstips. Tack för en rolig dag kära ni! 37 dagar kvar till bröllopet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0