8 februari 2009

Dagens projekt gick ut på att färga min nu urtvättade röda slinga brun. Efter tjugo minuters väljande bland tusentals brunfärger så bestämde jag mig för "chocolate". My och Malin plockar fram min röda slinga, lägger på den bruna färgen och vi väntar i tjugo minuter, precis som det står på förpackingen. Jag tvättar ur det, och till allas förvåning är det röda kvar. Slingan har bara blivit mer mörkröd. Men bättre det än en rosa eller en röd urtvättad slinga.

När jag kommer hem om två och en halv vecka ska jag be min frisör färga den brun åt mig. Det kommer nog bli bättre.

Ikväll kväll jobbade jag, för Rebecca jobbar och Iain spelar orgel i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0