11 april 2010

Dålig uppdatering då den senaste veckan tillbringats hemma i Övik med nära och kära. Tiden har rusat förbi och jag antar att den kommer fortsätta att göra det resten av våren.

Den första och kanske bästa nyheten som hänt sedan sist är att jag fått jobb på Swedbank i sommar! Jag längtar redan nu till sommaren. Dags att börja kika på lite nya "bankkläder"!

I veckan har jag hunnit med att träffa en del av mina saknade Öviks kompisar och fått lite uppdateringar om vad som händer ute i vida världen, eller i alla fall utanför Uppsala. Mamma fyllde år medans jag var hemma och magen är fortfarande fylld med tårta. En hel dag spenderade jag också hemma hos Pernilla och bara myste. Tiden rann iväg och vi båda konstaterade att vi ser fram emot en sommar med grillning varje kväll i hennes trädgård. Även Anders hann jag med att träffa ett par svängar. Lika bra som vanligt! Och en mysig torsdagskväll hos Oscar tillsammans med hans bror och föräldrar.

Jag och Oscar köpte oss även ett alfapet när vi var hemma och tvingat alla som varit i vår närhet att spela. Och det är fortfarande lika kul :)

Till helgen kommer Oscars föräldrar, och helgen efter den kommer mina föräldrar ned. Och sen är det sista april med forsränning i Fyrisån. Som sagt, tiden kommer att flyga förbi.

Nu ska vi ut på promenad i solen, mätta och belåtna efter vår goda improviserade middag. Ugnsrostade grönsaker tillsammans med kyckling och citron.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gött! Jag har undrat på sistone, faktiskt, om du fick det där jobbet. Då får man gå på banken i stället för ICA i sommar då...

2010-04-11 @ 18:36:45
Postat av: Sofia

Jag fick veta det i fredags, typ två minuter innan klockan fyra. Och hon sa att hon senast skulle höra av sig senast fredag ;) Det tycker jag verkligen!

2010-04-11 @ 18:38:39
Postat av: pappa

Varför var det inte mysigt o trevligt att vara hemma hos pappa o mamma?

2010-04-14 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0