23 mars 2010

Statistik för ekonomer A8 är officiellt ett minne blott nu. Tentan är gjort och jag känner mig nöjd, förrutom en liten blackout där på en fråga tyvärr. Jag och tjejerna (Hanna, Mimmi och Sahar) firade med relaxmys på Fyrishov ikväll. Och det var även en födelsedagspresent till Sahar som fyllde 28 i söndags! Otroligt skönt hade vi. Detta kommer med stor sannolikhet att göras om!

Dock brann min hårtork upp, eller den snarare smälte. Och jag var ju jätte nöjd med den. Fast den var ju ett antal år. Men jag har letat upp samma modell och funnit den på Elgiganten. Den ska i alla fall finnas i butik här i Uppsala enligt hemsidan så imorgon blir det ett besök på Elgiganten!



Även kurslitteraturen inhandlades idag. 1400 kronor för en kurs. Det är mycket pengar. Men det ska kosta att lära sig slå i lagboken tydligen. Handelsrätten börjar imorgon klockan tio. Ingen ro här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0