28 mars 2010

En underbar helg går mot sitt slut. Och sängen väntar inom kort. En liten summering av helgen kommer nedan.

Anders anlände till Uppsala, Oscar lämnade Uppsala. Fredagen bjöd enbart på hemmamys och god glass. Lördagen tillbringades på stan där vi stötte på ett antal kända ansikten. Kvällen blev en spontan utgång som slutade hemma hos Thomas. Mycket trevligt! Sommartiden kom, en timme försvann och snart var klockan två och Anders buss mot Övik lämnade Uppsala.

Tack för en oförglömlig helg Anders!

Efter att ha sagt hejdå till Anders skyndade jag mig hem för en mysig picknick/skogstur i Hågadalen tillsammans med Mimmi, Hanna, Herman, Thomas och Elin. Här kommer några bilder.


Hanna och Herman.


Mimmi och jag traskade på och kom hem med BLÖTA skor.


Dags för fikapaus.


Thomas och Elin koncentrerar sig på kaffet.


Och Herman stod för den varma chokladen.

Kvällen avslutades med god fiskgratäng, glass och chokladsås tillsammans med Mimmi.

Imorgon drar pluggningen igång igen (trots att min kropp tagit påsklov för ett antal dagar sedan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0