16 april 2011

Om lite mer än fyra dagar åker vi till London! Oscar har redan påsklov och jag har massor i skolan. Så jag längtar som bara den!

Här är det soligt och varmt. 17 grader i skuggan!

Igår fick jag med mig Oscar på stan för att titta på solglasögon till mig. För i flera år har jag pratat om solglasögon med styrka i. Det skulle vara så himla skönt! Hittade ett par förra året, men då kunde jag inte få mitt synfel korrigerat i dem, för de var för böjda. Så då gav jag upp. Hittade ett par igår som jag känner mig ganska säker på. Det är dock några tusen det handlar om. Det får i alla fall bli efter London.

Ikväll ska jag till Hanna och äta "hemlig" middag tillsammans med Sahar och Mimmi. Det ska bli spännande och se vad som bjuds på. Dags att duscha och klä sig lite finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0