4 juni 2011

Hemma i Övik och njuter av sommaren!

Det blåser som bara den ute. Men solen skiner och det gäller att ta vara på den medans jag är ledig. Imorse klippte jag mig och gjorde lite slingor. Mycket fint blev det! Och min frisör (som jag klippt mig hos i säkert fem år nu) hade många roliga nyheter att berätta :) Sedan bar det av mot Örnexpo tillsammans med Oscar, Oscars mamma och bror. Där köpte vi oss lunch och lite annat smått och gott. Hemma i Domsjö har vi tvättat Pontiac som ska fram för sommaren, spelat lite boul och solat i blåsten. När Oscars pappa kommer hem blir det grillad oxfilé och friterad klyftpotatis till middag. Och hemmagjord marängtårta med hallon och blåbär för att fira de båda bröderna i efterskott. Härlig dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0