27 februari 2013

Lite bilder från helgen i Övik.
 
Lördagen bjöd på strålande väder och till allas förvåning föreslog jag en längdskidtur på isen.
 
Oscars första gång på längdskidor på många år.
 
Mamma och pappa lite längre fram.
 
Bästaste mamma.
 
Alla tre på den plogade vägen över till Burön.
 
Vi tog en sväng runt lilla Buröholmen.
 
Bästaste pappa.
 
Oscar ramlade på vägen hem.
 
Söndagen bjöd, liksom lördagen, på strålande väder. Innan flyget gick söderut på eftermiddagen grillade vi korv på isen och tog en liten skidtur till.
 
 
Så härligt väder!
 
Jag och mamma som stod för korvgrillningen.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Finfint! Men säg till nästa gång så kan Oscar få låna ett par stavar av mig, som visserligen också lär vara för korta, men i alla fall mindre för korta än de där. ;)

Svar: Haha! Han bytte med mig, för till och med jag tyckte att de var för korta. Mamma skulle köpa nya :)
Sofia Bergman

2013-02-27 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0