3 september 2013

Som sagt har bloggen också tagit sommarlov. I augusti var vi på två bröllop. Ett i Nordmaling den 3 augusti där vi närvarade på vigseln och ett i Malmköping den 10 augusti då min kusin gifte sig.
 
Nordmaling 3 augusti 2013
 
 Jag och brudparets söta dotter Siri.
 
Bästaste sambon.
 
Siri och mormor.
 
Hela familjen Björk.
 
Mamma.
 
 
 
 
 
 
 
Pappa, mamma, jag och Oscar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Malmköping 10 augusti 2013
 
Jag.
 
Moster Tarja och Per med hela vår familj.
 
 
Oscar, pappa och Johan.
 
Brudparet, Camilla och Viktor.
 
 
 
 
 
 
 
Toastmaster Niklas.
 
Johan.
 
Skål!
 
 
 
Bröllopsvals som inledde en otroligt rolig fest. Tack för en riktigt bra dag!
 
Om tre veckor står Hanna och Hermans bröllop på tur. Där vi har äran att få vara toastmasterpar. I lördags kidnappade vi Hanna för möhippa. Dagen bjöd på glädje och mycket skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0