3 augusti 2008

Vi kom hem i fredagsnatt. Egentligen hade vi en plan på att stanna och sova i Uppsala på fredagkvällen, men när vi åkte från Göteborg och stannade i Örebro för att äta då kände vi att vi ville hem. Så vi körde raka vägen hem. Det gick över förväntan.

Igår var vi ute med båten, och idag har jag packat upp och städat. Det behövdes!

23 dagar till England. Jag fick mail från mamma Rebecca, hon skrev att de såg fram emot att se mig 4 kilo tyngre om några veckor - med tanke på den vunna chokladen :)

(Vi var på Lisberg och spelade lite mer Black Jack på torsdagskvällen. Då vann vi även 2 kg Marabou choklad!)

Kommentarer
Postat av: Josefin (England)

Bara 23 dagar kvar.. vilket innebär att det bara är 21 dagar lvar tills jag åker hem :( Börjar du bli nervös än??

2008-08-03 @ 19:44:24
Postat av: Sofia

Nja, mest gruvar jag mig. Ska bli grymt jobbigt att lämna Oscar..

2008-08-03 @ 20:17:58
Postat av: Kamilla

Meh. Du kan ju inte äta fyra kg choklad själv. Det blir väl två kg på er var?

2008-08-04 @ 21:34:04
Postat av: Sofia

Det tyckte jag också, men så tänkte inte Rebecca ;)

2008-08-04 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0