3 december 2008

Idag bakade James, Jessica och jag pizza. De fick göra varsin egen pizza vilket var mycket uppskattat. Och gott blev det! Det gäller att passa på och laga god middag till barnen de dagar jag inte orkar laga något eget åt mig själv.

Jag och Jessica hann även med att köpa frimärken till Sverige, icing till pepparkakshuset (imorgon ska det byggas pepparkakshus) och tanka bilen.

Imorgon ska James och Jessica tillsammans med sina övriga klasskamrater hålla sitt Christmas Play. Jag ska följa med Rebecca och Ian och se det. Det ska bli kul!

Det var förresten frost här imorse, eller morgon och morgon, klockan var halv elva. Så jag fick skrapa bilen för första gången den här hösten. Vi går mot kyligare tider även i England...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0