14 november 2008

Nu är det bestämt - jag åker hem i slutet av februari. Det blir inte längre än sex månader. Jag tror att jag kommer vara ganska nöjd då. Just nu trivs jag som fisken i vattnet, men jag kommer nog tröttna på att städa, laga mat och ta hand om barn varje dag innan mina resterande tre månader är över.

Fråga mig inte vad jag ska göra när jag kommer hem, det får tiden utvisa ;) Men jag har funderingar på att jobba, resa, besöka Norge och lite annat. Så jag kommer nog inte att sitta rastlös i alla fall.

Och pappa har förbjudit mig att komma hem och tro att jag ska få sova hela dagarna - så där försvann den planen ;)




Fredag, babysitting. Det betyder dator, telefonsamtal, film och lite god mat. Det har jag förtjänat efter en vecka som bestått av två timmars dammsugning, en timme städning av badrum, fem arbetsdagar, sex timmar strykning och tre kvällar babysitting!

Imorgon ska jag och My fortsätta vårt letande efter julklappar, kläder (till jul) och skor. Förhoppningsvis hinner vi med en promenad också. Till middag har vi planerat tacopaj.

På söndag ska vi på IKEA! Vilket innebär pepparkakor, glögg, skumtomtar och lite annat julinspirerat ;)



I am going home for Christmas holiday in 36 days!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0