16 oktober 2008

Jag har precis kommit hem från mitt och Johannas första träningspass. Eftersom att vi inte har en aning om vad saker är här för de har annorlunda namn (förrutom vattengympa då) chansade vi på "Body Combat". Det var super kul!

När vi kom dit fick vi direkt en rundvisning i sportcentret, vi blev trevligt bemötta och allt verkade bra. Eftersom vi var en kvart tidiga började ändå nervositeten smyga sig på då vi stod utanför och väntade bland väldigt vältränade människor. Väl inne såg tränaren direkt att vi var nya och hälsade oss välkomna och förklarade snabbt vad kursen på en timme skulle bestå av. Och gissa vad? Rörelser från Karate, Tai Chi, Kickboxning och Tae Kwondo ihop blandat tillsammans med sittups, armhävningar och en hel del annat. Tränaren var rolig och gruppen bestående av 20 personer var direkt en hel grupp som peppade varandra. Vi ska definitivt dit igen! Nu hoppas jag på träningsvärk imorgon.

Sterling har slutat flyga mellan Stockholm och London. Det enda flygbolaget som jag kunde ta tillbaka mina 38.5 kilo med (vilket garanterat kommer att vara minst 48.5 när jag åker hem). Bra planerat!

Norge är det enda land i vårt hem abonnemang som vi inte ringer gratis till förrutom Schweiz, bevis på vilken tur jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0