2 oktober 2008

Det här blogginlägget är till min mamma och alla er andra som vill veta mer om hur jag bor och inte bara läsa om vad jag äter på dagarna.


I bakgrunden skymtas mitt nya bäddset som jag köpte på IKEA i lördags. Rummet kändes direkt mer som mitt eget, samt att det blev lite färg till de vita väggarna.


Mitt rum sett från dörren.


Jag köpte en till kudde på IKEA också. Hemifrån är jag van att sova med många kuddar.


Övervåningen. Till vänster är badrum och toalett, efter det kommer min dörr, sedan gästrummet och mitt emot trappan är förädrarnas sovrum. På höger sida som inte syns på bilen har Jessica först sitt rum, och sedan James dörr ifrån vilken jag tar fotot.


Badrummet.


Playing and TVroom.


Från en annan vinkel.


"Greenroom" (pga av de gröna tapeterna). Här kan man läsa och ta det lugnt på kvällarna.


Dining room.


Köket.


Uteplats.


Baksidan.

Kommentarer
Postat av: my

du är minsann guld värd du också sofia!

haha, en rolig sak med bilderna är att ditt hus ser 1000 gånger mysigare ut än vad det verkligen är.

HUR HAR DU LYCKATS? grattis, vi ses ikväll!

2008-10-02 @ 14:15:57
Postat av: Sofia

Haha, tack My.

2008-10-02 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0