10 september 2008

Jag är väldigt förkyld! Som i att jag inte orkar göra något. My var här idag, vi är ju lika sjuka. Hämtade upp henne från tågstationen efter min engelska lektion, vi åt lunch på stan tillsammans med Anna-Maria, åkte hem till mig, tog alvedon, drack te, värmde oss under täcket och somnade till The notebook. Klockan fyra började jag jobba. Det gick bra trots förkylningen. Jag gjorde middag åt dem, badade dem och läste godnatt sagor för dem.

My och jag åt mat, såg resten av filmen som vi somnade till och nu har My gått hem. Jag är barnvakt tills klockan ett i natt, men jag ska alldeles snart gå och lägga mig.

Engelska kursen var bra. Vi är ett gäng på tio personer. Allt från Polen, Tyskland, Danmark och Marocko. Bara unga människor, nästan alla är au-pairer. De verkar vara snälla.

2 år och 7 månader idag (L)

Saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0