16 september 2008

Idag har jag varit här i tre veckor! Det känns verkligen inte som tre veckor, dagarna går snabbt här.

Igår var jag med My och hennes barn på förmiddagen, vi åkte till Sutton och köpte ett kontantkort till My och en tröja till mig. Jag åkte hem och hämtade upp Jessica, vi bakade blåbärsmuffins och hade det roligt. Halv fyra hämtade jag upp James. Barnen tittade på film, jag lagade middag och strök den tvätt som fanns att stryka.

På kvällen lagade jag och My middag hemma hos My för hon var barnvakt. Johanna kom och höll oss sällskap, vi såg på The Terminal.

Just nu sitter jag och väntar på att rörmockaren som är här ska fixa duschen, så att jag kan få ge mig ut och gå innan jag ska äta frukost. Han kan dock vara här en timme till, för det verkar inte finnas speciellt duktiga rörmockare i England.. Jag jobbar i eftermiddag, och efter det ska vi hem till My som är barnvakt även i kväll och äta pizza.

På tre veckor bör man kunna fixa duschen. I Sverige hade pappa fixat det själv!

Saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0