17 februari 2009

Still half-term och jag tog med mig barnen till Crazy Tots (lekland med hopptorn, kuddar, bollhav och allt möjligt). Där mötte vi upp Johanna och hennes barn. Efter en och en halv timme av barnskrik och barngråt (det var så mycket folk så man fick ett nummer som sedan ropades upp när det var dags att åka så andra kunde få komma in) åkte vi till Johanna och åt lunch.

Igår kväll tränade jag Body Pump. Ökade på mina vikter och såg fram emot en härlig träningsvärk. Idag har jag knappt någon träningsvärk. När jag vaknade kändes det knappt som om jag sovit något, min kropp var helt slut på. Inte av träningen igår, utan det känns lite mer som förkylningströtthet. Så när jag slutade jobba vid två somnade jag och sov i två timmar.

Johanna kom hit ikväll. Vi tog en promenad och sen såg vi på Billy Elliot.

Här kommer bilder från idag.


Jessica i bollhavet.


James i bollhavet.


Jessica again.


Addie, som nu kan gå!


Och Sam. Just i denna stund säger jag "Sam, titta hit". Och Sam som är inne i sin "Nooo" period ropar såklart "noo". Vilket syns på bilden om man vet om det.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill också ha ett bollhav att leka i!!!

2009-02-18 @ 09:26:54
Postat av: Sofia

Haha, önska dig det av Daniel ;)

2009-02-18 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0