20 februari 2009

Det har varit två härliga dagar!

Malin fyller 20 år på tisdag, men vi bestämde oss för att fira henne igår. My och jag åkte in till London och hem till Malin. Vi gjorde oss iordning, åt indisk hämtmat och Camillas (Malins au-pair mamma) 30 års tårta, spelade Så ska det låta 2 (vilket är ett kapitel för sig) , tog gruppbilder på oss fyra nu innan jag åker hem, åkte buss till Camden och tillbringade resten av natten, eller morgonen, på en club som spelade 80-tals musik. Härlig club! Efter en timmes dividerande om efterfest, borttappade mobiler, taxiresor och busshållpatser kom vi tillslut hem och stupade i säng klockan fem på morgonen.

Så ska det låta 2 ska inte spelas med mig. Igår fick Malin, Johanna och My (speciellt My som var på samma lag som mig - men hon valde det själv!) se min musikaliska sida, och den är lika med noll. En del av spelet gick ut på att nynna låtar. Det var ingen idé att My nynnande. Det upptäckte vi efter att hon nynnade på någon låt (som jag nu inte minns vilken det var), och jag fick det till Roger Pontares "När vindarna viskar mitt namn", vilket inte alls var i närheten! Så vår taktik för att vinna (som vi också tillslut gjorde, efter x antal nynningar från min sida) var att jag skulle nynna de få låtar jag kunde och stackars My skulle gissa. Tillslut kom "Who let the dogs out" på ett av korten, och den kan man ju inte nynna som en kärleksballad precis. Ja, det går inte att förklara. Det enda jag kan säga är att Malin, My och Johanna höll på att kissa på sig av skratt. Malin filmade, så filmen kanske kommer upp här senare..

Bilder på hur snygga vi var kommer senare ikväll, eller imorgon. Men jag bjuder redan nu på en outfit bild precis som allas vår käre Blondinbella!


Linne och leggings från Top Shop, tröja från Vila.

Någon som förresten kan förklara uppkomsten av dessa vita fläckar på bilden? Jag har fått dem på vissa bilder enda sedan kameran var ny. Även upptäckt att många andra också verkar ha det problemet.. Trist, fläckarna förstör mycket.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det är ju orber, spöken! http://hem.passagen.se/lamia66/orbs.html



Eller också är det damm...

2009-02-22 @ 00:36:53
Postat av: Sofia

Spännande, mkt irriterande i alla fall..

2009-02-22 @ 12:00:53
Postat av: Pappa

Reflexer.

Pappa

2009-02-22 @ 21:23:13
Postat av: Sofia

Reflexer? Hur tänker du då?

2009-02-23 @ 01:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0