29 januari 2009

När jag var hemma över jul och vi hade tacokväll framförde Johan (Oscars bror) och Tor en låt för oss. Ni får ha överseende med kvalité och att den är filmad på fel väg, men det är ju egentligen sången som räknas ;)

Tor och Johan!

 

Sångtext:
"Mitt namn är Oscar och jag tycker om en tjej
Åh, älskade Sofia vad är jag utan dig
Så länge har kan minnas har jag sparat min guldpeng
Nu sticker jag från staden, Norge blir mitt nya hem

Men inget jobb jag fick, jag har letat överallt
Jag skedar bredvid Viktor, faan här är kallt
Jag fuskade i poker, nu är du allt som jag har kvar
Gick på stan och krossade fönster, galen som jag är

Åh, Sofia vad ska jag ta mig till
Jag fuskade i poker, nu gör jag vad du vill
Ska jag dra till London eller ska jag åka hem
Nu skiter jag i Viktor, nu blir det Hammarvägen igen

Åh, Sofia vad ska jag ta mig till
Jag fuskade i poker, nu gör jag vad du vill
Ska jag dra till London eller ska jag åka hem
Nu skiter jag i Viktor, nu blir det Hammarvägen igen"

Sång och text: Tor Sörstam och Johan Ottosson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0