27 mars 2009

Om några timmar ska jag hämta Oscar på flygplatsen. Men innan dess träning (spinningpass och gym), lunch och en tripp hem till Oscar för att hämta bilen.

Igår ringde min chef och väckte mig klockan halv sju. Jag hade precis vaknat av skogsmaskinerna som hugger skog ovanför oss, stoppat in öronpropparna i öronen, kollat på klockan och känt hur skönt det var att bara få somna om några timmar till. Men icke, då ringer Paula! Det gjorde ändå inte så mycket. Jag hade en riktigt rolig dag, kinderna ömmade efter en dag av skratt och leende hela tiden! Den annars sega 9-19.15 tiden gick väldigt snabbt.

Nu ska jag städa, packa och äta frukost innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0