14 augusti 2010

Jag har haft fullt upp de senaste veckorna och bloggen har fått lida. Igår jobbade jag min sista dag på Swedbank för i sommar. Min chef tackade oss alla med presenter - en jätte fin Filippa K skål och min andra chef ska jag ha "avslutnings/utvecklingssamtal" med innan jag åker tillbaka till Uppsala. Det känns att sommarjobbarna är uppskattade och att vi också betyder något!

Förra helgen var Mimmi här. Vi såg allt som Övik har att erbjuda. Bl a Skeppsmalen, hamnen (och självklart en glass där), Varvsberget, staden och avslutade kvällen i ren Öviks anda - på Harrys! En helt otroligt rolig helg!

Jag har varit dålig på bilder (sitter inne med bilder från både min kusins bröllop utanför Strömsund och Oscars kusins bröllop i Björna). Men det ska det bli ändring på nu! Här kommer bilder från min kusins bröllop.

Malins och Davids bröllop den 10 juli 2010 i Flykälen.


Brudparet kommer in i kyrkan. (foto: Patrik Pettersson)


Vigsel.


Utanför kyrkan som herr och fru Haglund. (foto: Patrik Pettersson)


Åker iväg som gifta.


Bilen.


Bruden och hennes systrar, även brudtärnor. Mina kusiner!


Jag och min bror. (foto: Patrik Pettersson)


Brudparet vid bordet. (foto: Patrik Pettersson)


Bröllopstårtan - vilken förövrigt smakade himmelskt gott!


Första biten av tårtan!


Släkten är samlad kring brudparet. (foto: Patrik Pettersson)


Ett ljus från var och en av gästerna. (foto: Patrik Pettersson)

Tack Malin och David för en underbar dag!



Imorgon åker vi till fjällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0