10 januari 2010

Det är 2010, vi har flyttat och min första tentaperiod för detta år är redan i full gång. Dessutom tror jag att jag är på väg att bli förkyld (igen). Huvudvärk och halsont bådar inte gott. Men jag och Oscar ska försöka kurera med te och glass ikväll. Helgen har bestått av intensivt pluggande, tacokväll och filmmys.

Här kommer bilder på vår lägenhet!


Sovrummet med den nya sängramen och madrasserna.





Köket.








De tre tavlorna som matchar stolarna.


Vardagsrum.


"Arbetshörna"





Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Tur du finns så man får se lite bilder.Jättefint med tavlorna och stolsdynorna.Perfekt med arb.hörna.Krya på dig!

2010-01-10 @ 20:33:27
Postat av: EwaKarin

Tur du finns så man får se lite bilder.Jättefint med tavlorna och stolsdynorna.Perfekt med arb.hörna.Krya på dig!

2010-01-10 @ 20:35:54
Postat av: Sofia

Tack! Vi trivs jätte bra :) Tavlan ovanför TV:n i vardagsrummet är köpt för en del av julklappspengarna! :) Ta hand om er! Kram

2010-01-10 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0